Dobrý deň.Chcela by som sa spýtať či užívanie Nutridr - Lepší péče - Nebojte se zeptat vašeho lékaře
Témata: 

Poradna - otázka a odpověď

Otázka:

20. 9. 2016, 15:22
Dobrý deň.Chcela by som sa spýtať či užívanie Nutridrinku u staršieho človeka ,môže spôsobiť zvýšenie kreatinínu.

Odpověď:

17. 10. 2016, 08:52
Odpověď na tuto otázku bez znalosti konkrétního zdravotního stavu je obtížná. Pokud organismus hladoví bývá někdy kreatinin extrémně nízký, pokud je zajištěn přísun potravy, tak stoupá, ale to neznamená že dosáhne patologických hodnot. Toto vše však platí za předpokladu, že se není přítomno pokročilé selhání ledvin. Obecně lze tedy konstatovat, že podávání Nutridrinku v obvyklých dávkách nevede u seniorů se zachovalou funkcí ledvin ke zhoršení renálních parametrů – tedy i hodnot kreatininu v séru.
Is this Dotaz useful? Useful Useless 0 of 0 people say this Dotaz is useful.
Přihlašte se k odběru newsletteru: