Dobrý den, mám 19let po transpl.,je mi 34..Za poslední tři... - Lepší péče - Nebojte se zeptat vašeho lékaře
Témata: 

Poradna - otázka a odpověď

Otázka:

Dobrý den, mám 19let po transpl.,je mi 34..Za poslední tři roky se kreat.zvedl z 90 na 270 a poslední rok trpím otoky a to i když omezím tekutiny.Mám strach,že když začnu užívat Furon apod.,ledvina si na něj"zvykne,zleniví" a už bez tohoto léku nebu močit vůbec:-(..Nyní diureza bez Furonu cca 3500ml. Děkuji za odpověď...

Odpověď:

2. 2. 2011, 00:00
Otoky svědčí o převodnění organismu .Vámi uvedená hodnota kreatininu svědčí již o významném postižení vylučovací schopnosti ledvin.Léčba Furosemidem je plně indikovaná. Dlouhodobé převodnění organismu může vést srdečnímu selhání a dalším závažným komplikacím. Pokud jste 19 let po transplantaci Váš nefrolog vás dobře zná a můžete plně důvěřovat.
Is this Dotaz useful? Useful Useless 0 of 0 people say this Dotaz is useful.
Přihlašte se k odběru newsletteru: