Dobrý den,posílala jsem dotaz týkající se problematiky užívání Rapamune... - Lepší péče - Nebojte se zeptat vašeho lékaře
Témata: 

Poradna - otázka a odpověď

Otázka:

Dobrý den,posílala jsem dotaz týkající se problematiky užívání Rapamune při kreat. cca 280 po 20ti letech po transpl. a otoků kolem kotníků,které jsou pravděpodobně způsobeny právě užíváním Rapamune 3mg denně.Já vím,je to dotaz poněkud povrchní,nicméně,psychika je velmi důležitá a já se s těmi kotníky necítím dobře,jinak problémy nerpociťuji žádné.Děkuji,Monika.

Odpověď:

30. 5. 2011, 00:00
Na Váš dotaz jsem odpovídal již 21.5. , zřejmě problémy s přenosem dat, původní text tedy ještě jednou. Rapamun se může podílet na otocích DKK.Vaše dávka je stanovena dle hladiny sirolimu/účinná látka v preprátu Rapamune / v krvi.Symetrické otoky DKK zpravidla znamenají převodnění organismu, což, lze při snížené funkci ledviny očekávat.Nabízí se upravit dávku diuretik.Vzhledem k tomu,že zcela jistě užíváte celou řadu dalších léků,doporučuji Vám nastalou situaci konsultovat s Vašim nefrologem, který celou vaší terapii zhodnotí,neboť otoky mohou vyvovát i další léky a probere s Vámi celkový přijem tekutin a soli.
Is this Dotaz useful? Useful Useless 0 of 0 people say this Dotaz is useful.
Přihlašte se k odběru newsletteru: